Please contact us by phone or web if possible - to reduce the number of visits to us

Read about IT and information security when working remotely

IT Helpdesk

Kontakta oss

Online
Öppet dygnet runt

Avvikande öppettider

036 - 10 11 12
28/6-6/8
Mån-fre 9-12, 13-15

Hus A,
3:e våningen
Mån-fre 8-15
24/6-6/8 Stängt

Search FAQ/Manuals

Contact us - preferably through phone or web


036 - 10 11 12
Mon - Fri
7:30 am - 4 pm
24-25/6 closed
28/6-6/8
Mon-Fri 9-12,13-15

Visits, building A,
3rd floor
Mon - Fri 8 am - 3 pm

24/6-6/8 closed

Search FAQ/Manuals

Sök i FAQ/Manualer

Disruptions


  • HS ärendehanteringssystem uppgraderas torsdag 5/8 kl 17. Uppgraderingen innebär att systemet är otillgängligt under 1-2 timmar --//-- University Services case management system will be upgraded on Thursday 5/8 at 5 PM. The upgrade means that the system is unavailable for 1-2 hours

  • Ladok: Problem att attestera med senaste versionen av webbläsaren Safari. Använd annan webbläsare --//-- Ladok: Problems attesting with the latest version of Safari browser. Use a different browser

Disruptions


  • HS ärendehanteringssystem uppgraderas torsdag 5/8 kl 17. Uppgraderingen innebär att systemet är otillgängligt under 1-2 timmar --//-- University Services case management system will be upgraded on Thursday 5/8 at 5 PM. The upgrade means that the system is unavailable for 1-2 hours

  • Ladok: Problem att attestera med senaste versionen av webbläsaren Safari. Använd annan webbläsare --//-- Ladok: Problems attesting with the latest version of Safari browser. Use a different browser